zaterdag 22 december 2012

Review: Essence Glow in the Dark

Toen ik dit zag OMG! gewoon Glow in the dark nagellak! Ik laat jullie vandaag weten wat ik er van vindt en hoe het eruit ziet op je nagels!



Merk: Essence

Prijs: €1,89


Nadelen: Het viel me zo tegen deze topper. Het deed het helemaal niet. Ik had mijn nagels gelakt, en daarna de topper erover heen gedaan. Helemaal niks. Zelfs niet als ik het eerst in de nagels voor de lamp de  gehouden. Ik baalde er wel van. Dat het het niet deed.



Voordelen: Ik heb wel uiteindelijk uitgevonden waarvoor het wel was. Het was voor breaklight. Dat geeft een blauw/paarsige gloed op je nagels. Toevallig had in zo'n lampje. Ik had vroeger een dagboekje waar je de inkt niet zichtbaar was. En alleen zichtbaar als je het lampje op het geschreven stuk scheen.

Ik heb mijn nagels roze gelakt. En daarna een paar laagjes van de glow in the dark nagellak aangebracht.


Hier houdt ik mijn nagels voor het lampje zo zien ze kan uit in black light. En in het donker ziet het dan super cool uit. Alleen bij nog hebben ze geen breaklights.  Het maakt niet veel uit welke kleur je er onder doet het blijft dezelfde kleur hebben. 



Conclusie: Het is een wel  jammer voor mij, dat het alleen doet bij breaklights. Maar omdat ik nergens echt breaklights heb, heb ik er helemaal niks aan. Ik kan het nog altijd gebruiken als een gewone top coat. Maar als je dat wel hebt is het wel super cool.

Wat vinden jullie van deze nagellak? Laat het me weten via een comment.

Have a nice day xxx Britt


3 opmerkingen:

sara zei

Ik heb hem zelf ook gekocht, ben er niet blij mee..

Anoniem zei

Ik heb hem ook gekocht, en inderdaad toet hij hetniet, maar als je naar de disco gaat, doet hij het dan wel?, ik ga het volgende keer uittesten maar weet iemand dit toevallig?x

BrittThwNails zei

Ik heb het wel geprobeert maar bij onze disco heb je geen blacklight lampen. Anders werkt het niet. Ik zou het graag voor je testen maar dat gaat niet sorry xxx Britt