zaterdag 19 oktober 2013

Shoplog: September

Deze maand heb ik weer eens beauty producten gekocht wat ik al een hele lange tijd niet meer heb gedaan. Maar nu er de nieuwe nail art producten van Essence waren dacht ik ik wil er wel wat van proberen. Zo laten we maar eens beginnen.






Er was bij de Kruidvat 1+1 gratis ik dacht meteen nieuw producten van Essence here I come. Als eerste de echte Glow in the Night top coat en deze is een keer echt de goede. Eerst was er Glow in the Dark top coat  die totaal niet werkte dus ik ben benieuwd of deze het wel doet. Ik hoop dat deze het wel zo doet.


Ook heb ik de Essence Paper Print tranfer Soltion gekocht met 2 paper print rolletjes. Ik was zelf heel enthousiast erover dus ik dacht probeer het eens.  Volgens mij is het hetzelfde als je krantenpapier in alcohol stopt. We zullen zien ik kan hierover een review schrijven.

                          

Ik had nog een colbertje nodig en mijn moeder was bij de Promiss gaan kijken. Want daar koop ik normaal nooit. Ik zag daar een heel leuk colbertje hangen en afgeprijsd. Het jasje is donkerblauw en binnen in zitten bolletjes. Hihi. 



Ik ben zelf nog eens naar de Action geweest. Ik wilde eigenlijk een nieuw Olaz cleansing tonic halen. Die waren helaas op en ik vond een huidverzorgingslijn van Hegron. Ik dacht probeer het eens ik had een cleansing tonic nodig maar ik nam ook de dag en nacht cream mee.

                         

Bij de Action vond ik een elektrische depilator ik vond het wel handig om klein haartje te verwijderen. Die je anders moeilijk weg krijgt met een scheermesje. Hij was voor € 2,- ik wilde het wel eens proberen. 

                  

Als laatste nog een 2 rollen watjes waar je gewoon niet genoeg van kan hebben ik had niet meer veel.


Dat was mijn Shoplog van deze maand. Paar kleine aankoopjes gedaan die wel handig waren. Heb jij nog een handige tip die ik echt eens moet proberen laat het me weten via een comment of op twitter @BrittThwNails.

xxx Britt

Geen opmerkingen: