dinsdag 23 juli 2013

Review: Essie Mint Candy Apple

Omg omg! Het is zo'n ontzettend mooi weer en dit is een nagellakje hoor er dan ook gewoon bij. Op het moment is dit ook mijn lievelingsnagellakje en ik denk dat ook anderen er zo over denken. Het is zo'n super mooi kleurtje. Zeker nu mint groen ook helemaal in is.


Deze hele mooie kleur heet Mint Candy Apple van Essie het is  een mint groene cream lakje. Het is echt een mint kleurtje waar ik heel veel van hou. Op de foto krijg ik zelf de kleur niet zo mooi als hij echt is. In het echt is hij meer feller en wat meer groener.

Toen ik dit lakje tegen kwam wist ik niet dat dit zo'n bekend nagellakje was ik vond de mint groene kleur gewoon super leuk. Achteraf kwam ik erachter dat het een heel bekend lakje is.

 

Het kwastje is een beetje rond waardoor je minder snel je nagelriemen raakt. En beter kunt lakken vind ik zelf. Ik vind het een heel fijn kwastje. Op die manier kun je ook makkelijker dichterbij je nagelriem zodat je minder snel een uitgroei ziet. Ik heb er 2 laagjes op gedaan en hij dekt helemaal. Daarover heb ik weer een top coat gedaan en  het bleef 1 week chiploos zitten.


Ik heb meerdere mint nagellakjes geprobeerd  zo als Rimmel Londen Peppermint die ook mooi is ,maar Mint Candy Apple blijft mijn favoriet.

Hebben jullie een favoriete nagellak kleur die ik echt moet proberen? Laat het me weten door een comment achter te laten.

xxx Britt

Essie lakjes zijn verkrijgbaar bij de Etos en bij de DA voor €10,-. Je kunt beter je Essie nagellak in Duitsland kopen daar zijn de Essie nagellakjes een paar euro's goedkoper. Dus als je een Essie goedkoper wilt en je bent op vakantie dan zou ik eens langs de DM langs gaan. 

Geen opmerkingen: