zondag 19 januari 2014

Kortingscode: H&M

Ik heb gisteren met mijn moeder een paar dingen besteld bij de H&M online. En er zijn een paar kortingscodes die je kunt gebruiken bij het bestellen. Ik dacht voor de mensen die ook nog wat bij de H&M willen bestellen is het altijd handig om wat korting te krijgen. Je kunt maximaal 2 codes gebruiken per bestelling. Dus moet even goed afwegen wat je wilt doen.





Codes

De eerste code is 1304 deze zorgt voor €5,- korting op het totale bedrag. Ik weet niet hoelang je deze kunt gebruiken.

De tweede code is 1055 hiermee hoef je geen verzendkosten te betalen. Vandaag is wel de laatste dag dat je hem kunt gebruiken. Misschien kom ik er een beetje laat mee maar ik wist het ook pas sinds gisteren.

De derde code is 1319 hiermee krijg je 25% korting op de duurste aankoop van je shopping bag.

Combinaties

Als je  de codes 1304 en 1055 kiest dan heb je €5,- korting en geen verzendkosten van €4,90. Je hebt dan per bestelling €9,90 korting. Hiervan heb je misschien wel je leuke rokje gratis kunnen krijgen. Dit is wel een mooie combinatie als je niet te dure spulletjes hebt.

Het ligt er natuurlijk wel aan voor welk bedrag je shopt. Bijvoorbeeld als je dure dingen koopt. Stel je hebt een jas van €50,- Kun je betere een combinatie maken met code 1319 dan heb je voor die jas weer €12,50 bespaart. In plaats van €9,90. Je zou hierbij €5,- korting kunnen nemen door de code 1304 te gebruiken. In dit geval heb je dan €17,50 bespaart.

De laatste combinatie zijn met de codes 1055 en 1319 als we weer terug ga naar de jas van €50- dan heb je €12,50 + €4,90 is €17,40 korting.

Wat heb ik gedaan?
Mijn voorkeur gaat vooral naar de eerste combinatie. Ik had niet veel en niet zo'n dure spulletjes. Als je dan 25% korting gaat nemen krijg je niet heel veel korting. Maar zoals ik al zei het licht er helemaal aan wat je koopt.

Dat was mijn advies van de kortingscodes. Ga lekker shoppen bij H&M online en geniet van de leuke kleding die je gaat kopen. Hebben jullie nog kortingscodes voor online winkels? Laat het weten in een comment.

xxx Britt




Geen opmerkingen: