vrijdag 11 april 2014

Nail art: Christmas Sweather Jagger

Sorry heb al een paar weken niet kunnen bloggen veel te druk met school en zo'n soort dingen. Ik wilde toch nog een nail art maken voor dat het kerstmis is daar ga ik jullie vandaag mee lastig vallen. Ik heb me laten inspireren door alle leuke kerst truien van die hele foute die nu weer helemaal in zijn. Ik word er ontzettend blij van zo'n soort truien. Een gezellig en knuffelbaar. Natuurlijk kun je deze nail art een andere kleur geven maar ik vind rood de meest toepasselijke kleur.



Door tijd gebrek heb ik de nail art gemaakt op een nep nagel. Ik dacht probeer het maar eens misschien gaat dat ook goed. Verder heb ik gebruik gemaakt van stripping tape voor strakkere lijnen. Ik Ik zelf heb er nog niet veel mee gewerkt. Ben zelf ook heel benieuwd was het gaat worden.


Voor jullie geldt een base coat gebruiken natuurlijk. Daarna beginnen we meteen met de stripping tape. We maken met de stripping tape 2 horizontale lijnen. Aan de bovenste horizontale lijn maak je een soort haaien tanden die de onderste horizontale lijn aanraken. Zorg er wel voor dat de stripping tape niet over of onder de horizontale lijnen komt. 


Zet weer 2 horizontale lijnen met stripping tape een beetje dichterbij elkaar. Maak ook een M met stripping tape. 



Lak daarna de nagel helemaal rood. Ik heb Let's talk about Berry van Catrice. Dit is al een heel oud nagellakje van Catrice maar dat maakt de kleur niet minder mooi. 




Haal daarna de stripping tape eraf en ik merkte dat hij niet alles had tegen gehouden waardoor en op sommige plaatsen nog wat rode nagellak op zat. Nu ben ik daar met een kwastje over heen gegaan met witte nagellak. 




Om het af te maken heb ik er wat bolletjes aan toegevoegd. Dat ik met een dotting tool heb gemaakt. De bovenste bollejes hebben ze gemaakt met een grote dotting tool dan de onderste.



En niet te vergeten een top coat over je design. Je zou er eventueel een glitter top coat overheen aanbrengen. 

Het is een beetje mislukt vindt ik zelf maar ik hoop dat het wat inspiratie heeft opgeleverd.  Ik denk dat het idee wel duidelijk is. Zelf vind ik een beetje onhandige nail art geworden met het stripping tape dat niet geweldig werkt. Zoals ik al zei hoop dat het wat inspiratie heeft opgeleverd en dat je hiermee je eigen nail art van kan maken.

xxx Britt

2 opmerkingen:

diana zei

hey ik had een vraagje hoe kom jij aan je bezoeksters ? ik heb er heel weinig en wil er meer wat zijn jou tips ?
xxx diana

BrittThwNails zei

Ik zou het niet weten. Ik heb ook niet zoveel bezoekers. Ik vind het vooral leuk om te doen, het is natuurlijk dan leuk om dan bezoekers te hebben.

xxx Britt