donderdag 11 oktober 2012

Nail art: Hondenpootjes

Vandaag een heel simpele nail art. Met grappig hondenpootjes erop.




We beginnen natuurlijk met een base coat. Ook al is dit niet meteen een base coat maar ik gebruik het wel als een.



Daarna ga ik een french manicure maken met een mooie roze kleur. Deze kleur heet 01 Sending you kisses van de Essence  Ready for Boarding collection.


Pak je je imageplate ,schrapper,stempelkussen en je stempelnagellak. Ik gebruik het stempelsetje van Essence nail art stampy setje 01 Be Creative! Niet het roze maar het paarse doosje. Dan heb je het goede imageplate. 



Het stempelnagellak is ook van Essence Stamp me! Black speciale stempellak, je kan een normale nagellak gebruiken maar het is handiger als je stempellak gebruik. Dan kan het zijn dat de stempellak niet goed genoeg op het stempelkussen blijft plakken.


We gaan deze hondenpootjes gebruiken.


Doe er wat stempellak op.


Haal het overtollige stempellak weg. je ziet dat er alleen nog stempellak in het figuurtje zit.


Druk het kussen goed op het imageplate.


Dan zit het patroontje op je stemelkussen.


En daarna op je nagel. Dit doe door een rollende beweging over je nagel gaan.


Als laatste nog een top coat. Ik heb een extra shine top coat opgedaan. Bij french manicure vind ik dat altijd leuker om wat meer glans toe te voegen.


En dan heb je het. Het lijkt heel moeilijk maar het valt wel mee. Moet even oefenen met het stempelen maar dat komt wel goed.

Heb je nog vragen laat een comment/reactie achter of op twitter @BrittThwNails

Doeii  Britt

Geen opmerkingen: